4 ابزار براي بالا بردن رده بندي وب سايت در موتورهاي جستجوگر

طراحي حرفه اي وبسايت و سئو سايت و توليد محتوا

4 ابزار براي بالا بردن رده بندي وب سايت در موتورهاي جستجوگر

۶۱ بازديد

 4 ابزار براي بالا بردن رده بندي وب سايت در موتورهاي جستجوگر

 

امروزه يكي از مهم ترين دغدغه هاي افرادي كه از تجارت الكترونيكي و بازاريابي آنلاين استفاده مي كنند؛ اين است كه بتوانند در بالا بردن رده بندي وب سايت خودشان در ميان وب سايت هايي كه حاصل از نتيجه هاي جستجو در موتورهاي جستجوگر گوگل هستند؛ موفق شوند. تجارت ها و شركت هايي كه با استفاده از وب سايت به تجارت مي پردازند مي توانند با استفاده از اين روش، كاري كنند كه بهترين نتيجه ها برايشان ايجاد شود: يعني افزايش تعداد بازديدكننده!

افزايش تعداد بازديدكنندگان مهم ترين هدفي است كه وب سايت هايي كه مربوط به يك شركت هستند به آن مي انديشند. بنابراين در صورتي كه وب سايتي بتواند خودش را در صفحه هاي اول نتيجه هاي حاصل از جستجوي عبارت ها و كلمات مرتبط با آن وب سايت جاي دهد؛ مي تواند انتظار داشته باشد كه تعداد افرادي كه از آن وب سايت بازديد مي كنند افزايش پيدا كنند.

در اين پست قصد داريم تا شما را با چهار تا از ابزارهايي كه حقيقتا مي تواند به شما كمك كند تا رده بندي وب سايت خودتان را در ميان رتبه بندي وب سايت هاي ديگر بالا ببريد؛ آشنا نماييم.

1) ابزاري براي درست كردن خطاهاي markup (ابزار W3C Markup Validator)

شما مي توانيد با اين ابزار به اعتبارسنجي بخش هاي مختلف وب سايتتان از قبيل HTML, XHTML, SMIL,  و غيره بپردازيد. شما با استفاده از اين ابزار همچنين مي توانيد به سرعت و بدون داشتن هيچ مشكلي نتيجه هاي مختلف مرتبط با وب سايتتان را (از نظر ميزان موفق عمل كردن آن و غيره) تجزيه و تحليل كنيد. تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه نام اين وب سايت را در بخش مورد نظر بنويسيد و به جستجو درباره اين وب سايت بپردازيد.

 

2) ابزاري براي تجزيه و تحليل كردن و بدست آوردن اطلاعات درباره وب سايت ها (ابزار VisibleThread)

يكي ديگر از ابزارهايي كه در مسير رسيدن شما به رده هاي بالاتر در ميان رتبه بندي هاي مختلف وب سايت كمك شاياني مي كند؛ ابزار VisibleThread مي باشد. شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد وب سايت را تجزيه تحليل كنيد و اطلاعات مختلفي را درباره آن بدست بياوريد. اين اطلاعات مختلف شامل تحليل هاي آماري مرتبط با وب سايت ها مي شود و همچنين مي توانيد با استفاده از اين اطلاعات بررسي كنيد كه چرا وب سايتتان در رده بندي هاي گوگل در پايين قرار دارد (البته در صورتي كه چنين است)

 

3) ابزاري براي ايجاد درك درستي درباره SEO (ابزاري به نام woornak)

يكي از ابزارهايي كه به شما درك بهتر و وسيع تري درباره الگوريتم هايي كه وب سايت هايي مانند گوگل و ياهو براي رده بندي كردن وب سايت ها استفاده مي كنند مي دهد؛ ابزاري به نام woornak مي باشد.

شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد به راحتي بررسي كنيد كه گوگل از چه الگوريتمي براي موتورهاي جستجوگرش استفاده مي كند. شما همچنين با استفاده از اين ابزار مي توانيد بررسي كنيد كه وب سايت هاي مختلف هركدام براي اين كه از وب سايت هاي رقباي خودشان در رده بندي هاي گوگل جلو بيفتند بايد چه ويژگي هايي داشته باشند و در صورتي كه يك وب سايت يك سري ويژگي هاي مخصوص را داشته باشد و وب سايت ديگري يك سري ديگر از ويژگي ها را داشته باشد؛ كداميك از اين وب سايت ها مي توانند در كار جلوتر بيفتند و كداميك از اين وب سايت ها مي توانند بهتر عمل كنند و در رده بندي هاي گوگل در رده هاي بالاتري قرار داشته باشند.

4) ابزاري براي آزمودن ميزان كارايي وب سايتتان از نطر موتورهاي جستجوگر (ابزار Nibbler)

آخرين ابزار معرفي شده، ابزاري است كه شما مي توانيد از آن براي بهبود دادن ميزان كارايي وب سايتتان و در نهايت قرار گرفتن در رده هاي بالايي از موتورهاي جستجوگر استفاده كنيد. شما با استفاده از اين ابزار مي توانيد كاري كنيد كه رده بندي وب سايتتان از رده بندي هاي خيلي پايين به رده بندي هاي خيلي بالا ارتقا پيدا كند. شما همچنين مي توانيد با استفاده از اين ابزار (كه مشخصات و ايرادات وب سايت شما را بررسي مي كند و به شما نشان مي دهد كه وب سايتتان در كجا مشكل دارد) مي توانيد كاري كنيد كه ايرادات وب سايتتان برطرف شود و در نهايت در رده بندي هاي بالاتري قرار بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.