آرشیو تیر ماه 1400

طراحي حرفه اي وبسايت و سئو سايت و توليد محتوا

10نكته براي اين كه در سال 2021 در SEO عملكرد بهتري داشته باشيد!

۱۳ بازديد

1. درباره اين موضوع اطلاعات جمع كنيد! 

 

شما نمي توانيد در زمينه بازاريابي و يا موارد مشابه با آن كاري را انجام دهيد مگر اين كه سعي كنيد تا درباره موضوع مورد نظر اطلاعاتي داشته باشيد. تحقيقات نشان داده است كه انجام اين كار مي تواند به شما كمك كند تا به سرعت عملكرد خودتان در اين زمينه را بهتر كنيد. دانشمندان و محققاني كه در اين زمينه كار مي كنند بر اين باورند كه هرچقدر كه درباره SEO اطلاعات بيشتري داشته باشيد احتمال اين كه در اين كار موفق شويد افزايش پيدا مي كند. شما بايد سعي كنيد تا با استفاده از ابزارهايي كه در اختيارتان قرار گرفته است (و مهم ترين آن ها اينترنت و شبكه هاي اجتماعي مي باشد) به تحقيق و جستجو درباره روش هايي كه با استفاده از آن ها مي توانيد رده بندي وب سايتتان را بالاتر ببريد بپردازيد و سعي كنيد تا روش هايي را پيدا كنيد كه به نظرتان بهترين روش ها مي باشد. خوشبختانه اين روزها اطلاعات زيادي در اين رابطه در اينترنت و وب سايت هاي مختلف وجود دارد كه شما با استفاده از اين روش ها مي توانيد شانستان را براي داشتن اطلاعات جامع و دقيق در اين رابطه افزايش دهيد.

در صورتي كه شما هيچ اطلاعاتي در رابطه با SEO نداشته باشيد اين امكان را پيدا نخواهيد كرد كه در اين كار موفق شويد. تحقيقات نشان داده است كه تمام افرادي كه در SEO موفق عمل كرده اند افرادي بوده اند كه حداقل اطلاعات جزيي را در اين رابطه داشته اند و سعي كرده اند تا با استفاده از عمل مناسب اين اطلاعات جزيي خودشان را بهتر كنند و عملي تر كار كنند. تحقيقات نشان داده است كه انجام چنين كارهايي مي تواند به شما كمك كند تا شانس بيشتري براي موفقيت داشته باشيد. همچنين در صورتي كه فكر مي كنيد نمي توانيد براي بدست آوردن اطلاعات در اين زمينه بايد چكار كنيد بهترين راهي كه مي توانيد انتخاب كنيد اين است كه از صفر شروع كنيد و از همان ابتدا از تعاريف اوليه اي كه در اين زمينه وجود دارد كارتان را شروع كنيد و سپس به بخش هاي عميق تر و پيشرفته تر برسيد. انجام دادن اين كار مي تواند باعث شود كه شما شانس بيشتري براي بالا بردن وب سايتتان در ميان رده بندي هاي گوگل داشته باشيد.

2. الگوريتم هاي گوگل را درك كنيد! 

 

امروزه وب سايت گوگل را مي توان مهم ترين و بزرگترين موتور جستجوگري ناميد كه در دنيا وجود دارد. ميلياردها كاربر اينترنت سعي مي كنند تا براي اين كه درباره موضوع مورد نظرشان اطلاعاتي بدست آورند از اين وب سايت استفاده كنند و بنابراين مي توان گفت كه اين وب سايت نسبت به وب سايت هاي ديگري كه در اين زمينه وجود دارد بهترين است. بنابراين شما براي اين كه بتوانيد كاري كنيد كه وب سايتتان در ميان وب سايت هاي ديگر در رده بندي بالاتري قرار داشته باشد بايد سعي كنيد تا رده بندي وب سايتتان را در ميان وب سايت هايي كه شامل جستجو كردن در موتور جستجوگر گوگل مي باشد بالاتر ببريد. دانشمندان و افرادي كه در اين زمينه تحقيق مي كنند بر اين باورند كه اگر شما مي خواهيد در اين كار موفق شويد بايد سعي كنيد تا الگوريتم گوگل و اين كه اين وب سايت چگونه كار مي كند را مورد بررسي قرار دهيد. تنها در اين حالت است كه شانس شما براي اين كه بتوانيد وب سايتتان را در رده بندي هاي بالاتر قرار دهيد بيشتر مي شود. البته با اين كه ممكن است در نگاه اول درك كردن الگوريتك يك وب سايت و مخصوصا وب سايتي كه لقب بزرگترين موتور جستجوگر در تمام اينترنت را دارد ممكن است براي شما كمي دشوار باشد ولي حقيقت اين است كه انجام دادن اين كار به آن اندازه اي كه شما در ابتدا فكرش را مي كرده ايد نيست! به عبارت ديگر شما به راحتي اين توانايي را خواهيد داشت كه اين الگوريتم را درك كنيد. به عبارت ديگر شما براي اين كه بتوانيد الگوريتم گوگل را به خوبي (و يا حداقل به اندازه اي كه فكر مي كنيد مي توانيد از آن بهترين استفاده را بكنيد) درك كنيد بايد سعي كنيد تا راهنماهايي را كه مرتبط با آن موجود مي باشد بخوانيد. البته علاوه بر خواندن راهنماهايي كه مربوط به گوگل مي باشد شما مي توانيد به وب سايت هايي كه الگوريتم گوگل را توضيح مي دهند مراجعه كنيد و يا حتي از برخي از نرم افزارهايي كه در اين زمينه وجود دارد استفاده كنيد. اين كار به شما كمك مي كند تا شانستان را براي بالا بردن وب سايتتان در ميان رده بندي هاي گوگل به ميزان قابل توجهي افزايش دهيد.

3. از افرادي كه اين كار را به درستي انجام داده اند كمك بگيريد! 

 

از ديگر روش هايي كه شما براي اين كه وب سايت خودتان را در ميان رده بندي هاي وب سايت هاي ديگر در رتبه بندي بالاتري قرار دهيد اين است كه سعي كنيد تا از افراد ديگري كمك بگيريد كه آن ها هم همين كار را انجام داده اند. تحقيقات نشان داده است كه كمك گرفتن از ديگران مي تواند به شما كمك كند تا بسياري از اشتباهاتي را كه آن ها مرتكب شده اند ديگر مرتكب نشويد و بنابراين شانستان براي اين كه راحت تر و سريع تر به هدفتان برسيد بيشتر شود. تحقيقاتي كه دانشمندان در اين زمينه انجام داده اند نشان داده است كه انجام دادن چنين كاري مي تواند تاثير بسيار موثر و مهمي را بر روي كيفيت كار شما داشته باشد و مي تواند به شما كمك كند تا همان طور كه مي خواهيد وب سايتتان را طراحي كنيد تا در ميان رده بندي هايي كه حاصل از رتبه بندي گوگل مي باشد در رده هاي بالاتري قرار داشته باشد. بنابراين در صورتي كه بتوانيد تجارت هايي را پيدا كنيد كه وب سايت هايي دارند كه از نظر SEO عملكرد مناسبي داشته اند اين توانايي را پيدا مي كنيد كه به راحتي از تجربيات اين افراد استفاده كنيد و وب سايتتان را به اين شيوه طراحي كنيد. اين افراد مي توانند از دو ديدگاه عمده به شما كمك كنند:

اولا آن ها مي توانند به شما بگويند كه بهترين روش هايي كه مي توانيد براي اين كار انجام دهيد چيست و به شما راه كارهاي انجام دادن اين كار را نشان دهند. به اين شكل شما خواهيد توانست تا بر اين اساس شانستان را براي موفقيت افزايش دهيد.

دوما آن ها مي توانند به شما بگويند كه عواقب كارهاي اشتباهي كه ممكن است در اين زمينه انجام دهيد چيست و بنابراين مي توانند شما را راهنمايي كنند تا در اين زمينه اشتباهي مرتكب نشويد. بنابراين در صورتي كه با افرادي كه در گذشته در زمينه SEO فعاليت داشته اند مشورت كنيد مي توانيد كاري كنيد كه شانستان براي اين كه موفق تر شويد افزايش پيدا كند. تحقيقات نشان داده است كه افرادي كه سعي مي كنند تا به اين روش كار كنند افرادي هستند كه احتمال اين كه در اين كار موفق شوند به ميزان قابل توجهي براي آن ها افزايش پيدا مي كند و بنابراين به احتمال زياد موفق تر مي شوند.

پس سعي كنيد تا حتما از اين افراد براي انجام كارتان مشورت بگيريد.

4. به كلمات كليدي توجه كنيد! 

 

الگوريتم هاي گوگل به شيوه اي كار مي كنند كه توجه كردن به كلمات كليدي پارامتر بسيار مهمي است كه شما بايد حتما اين پارامتر را درنظر داشته باشيد. تحقيقات نشان داده است افرادي كه سعي مي كنند تا از كلمات كليدي مناسبي استفاده كنند شانسشان براي اين كه وب سايت هايشان در رده بندي هاي بالايي قرار داشته باشد نسبت به افراد ديگر به ميزان بسيار زيادي بيشتر است. دانشمندان و محققان بر اين اعتقادند كه اين افراد مي توانند بهترين و بيشترين كارايي را براي كارشان داشته باشند. توجه كردن به كلمات كليدي مي تواند باعث شود كه شما رده بندي وب سايتتان را از رتبه بندي هاي بسيار پايين به رتبه بندي هاي بسيار بالا انتقال دهيد بدون اين كه در كل فرآيند طراحي وب سايت تغيير چنداني ايجاد كنيد. دانشمندان و محققان و افرادي كه در اين زمينه كار مي كنند بر اين باورند كه انجام دادن اين كار مي تواند منجر به اين شود كه شما به راحتي بتوانيد بدون اين كه وقت و انرژي زيادي را صرف كارهاي ديگر بكنيد اين موقعيت را به وب سايتتان بدهيد كه در رده بندي هاي بسيار بالاتري قرار بگيرد.

شما براي اين كه كلمات كليدي مناسب را انتخاب كنيد بايد سعي كنيد تا در وهله اول درباره اين كه چه كلمات كليدي مي تواند بهترين و بيشتري تاثيرات را بر روي تعداد مخاطبين و در نتيجه بر روي انتخاب هاي گوگل داشته باشد تحقيقات مفصلي انجام دهيد. سپس بررسي كنيد كه آيا مي توانيد براي تجارتي كه خودتان داريد بهترين كلمات كليدي را پيدا كنيد يا خير؟ ممكن است اين كار در ابتدا به نظر شما فعاليتي وقت گير باشد. ممكن است شما فكر كنيد كه با انجام دادن اين كار وقتتان هدر مي رود ولي حقيقت اين است كه انجام اين كار به اين اندازه ها هم كه شما فكرش را كرده ايد دشوار نيست و در عين حال به هيچ عنوان وقتي كه شما براي اين كار تلف كرده ايد هدر نرفته است بلكه شما براي انجام دادن اين كار بايد تمام تلاشتان را بكنيد كه به بهترين نتيجه ممكن برسيد. متخصصان  و افرادي كه در زمينه بهينه سازي موتورهاي جستجوگر فعاليت مي كنند بر اين باورند كه انجام دادن اين كار مي تواند به آن ها كمك كند كه به ميزان قابل توجهي تفاوت ايجاد كنند به شيوه اي كه وب سايتشان را به گونه اي متفاوت طراحي كنند تا از بسياري از وب سايت هاي در اين زمينه بهتر عمل كند.

5. بعد از طراحي وب سايت جنبه هاي مختلف را دوباره مورد سنجش قرار دهيد! 

 

از ديگر كارهايي كه شما بايد انجام دهيد اين است كه بعد از اين كه وب سايتتان را طراحي كرده ايد سعي كنيد تا آن را چندين بار مورد بررسي قرار دهيد تا ايرادي در آن وجود نداشته باشد. دانشمندان و محققان و افرادي كه در اين زمينه تحقيق مي كنند بر اين باورند كه افرادي كه سعي مي كنند تا وب سايتي كه طراحي كرده اند را هر چند وقت يك بار از نظر موارد مختلف مورد بررسي قرار دهند افرادي هستند كه اين توانايي را دارند كه آن را به شيوه اي بسيار بي اشتباه تر بسازند. اين در صورتي است كه آن دسته از طراحان وب سايت كه اين كار را انجام نمي دهند ممكن است كه خطاهاي بسيار كوچكي را كه در زمان طراحي وب سايت ايجاد شده است به درستي نبينند و همين موضوع مي تواند باعث شود كه اين خطاهاي كوچك وقتي كه وارد مرحله عمل مي شوند منجر به بروز اشتباهاتي بسيار بزرگ شوند كه حتي ممكن است رده بندي وب سايت را از رده هاي اول به رده هاي بسيار پايين تر سقوط دهد. بنابراين يكي از بهترين كارهايي كه شما مي توانيد در اين زمينه انجام دهيد اين است كه كاري كنيد تا اين وب سايتتان براي چندين بار بعد از اين كه طراحي اوليه اش انجام گرفت دوباره قابل امتحان كردن باشد به اين دليل كه به اين شيوه شما مي توانيد انتظار داشته باشيد كه شانستان را براي اين كه وب سايت مناسبي طراحي كنيد كه از نظر بهينه سازي موتورهاي جستجوگر خوب كار كند افزايش دهيد. متخصصان زيادي بر روي اين موضوع كار كرده اند و اكثر آن ها به اين نتيجه رسيده اند كه افرادي كه سعي مي كنند تا حتي بيشتر از يك بار كار طراحي وب سايتشان را چك كنند افرادي هستند كه مي توانند انتظار داشته باشند كه ميزان خطاهايي كه در طراحي براي آن ها پيش آمده است به كمترين حد خودش برسد و بنابراين به اين شيوه آن ها ديگر نبايد نگران بروز خطاهايي در كار طراحي باشند كه با وجود كوچك بودن مي توانند منجر به ضررات و لطمات جبران ناپذيري در كار شوند. پس سعي كنيد تا كار طراحي را بعد از انجام دادن چندين بار چك كنيد.

6. به كارهايي كه رقبايتان براي طراحي وب سايتشان انجام مي دهند هم توجه كنيد! 

 

از ديگر نكته هاي مهمي كه شما بايد به هنگام طراحي وب سايت درنظر داشته باشيد اين است كه به كارهايي كه همكارانتان و افرادي كه به گونه اي رقباي شما در اين كار محسوب مي شوند هم توجه كنيد. شما بايد آن ها را هم در نظر داشته باشيد و سعي كنيد تا به كارهايي كه آن ها انجام مي دهند با دقت و به شيوه كاملا تخصصي توجه كنيد تا بتوانيد شانستان را براي بهتر كردن كار خودتان بهتر كنيد. تحقيقات نشان داده است افرادي كه سعي مي كنند تا كارهايي را كه رقبايشان انجام مي دهند مورد بررسي قرار دهند افرادي هستند كه مي توانند بيشتري استفاده را از آن ها بكنند و به بهترين شكل ممكن كيفيت كارشان را بيشتر كنند. براي اين كه وب سايتي طراحي كنيد كه از نظر بهينه سازي موتورهاي جستجوگر خوب عمل كند بايد حتما به رقبايي كه در اين زمينه كار مي كنند توجه كنيد. ممكن است از آن ها چيزهايي ياد بگيريد كه باعث شود شيوه كار شما به طور كامل دگرگون شود. تحقيقات نشان داده است كه انجام دادن اين كار مي تواند باعث شود كه رده بندي وب سايت شما در ميان رتبه بندي هاي وب سايت هاي مختلفي كه در موتورهاي جستجوگر گوگل وجود دارد به ميزان زيادي افزايش پيدا كند. دانشمندان بر اين باورند كه انجام ندادن اين كار مي تواند منجر به بروز مشكلات جدي براي افرادي شود كه مي خواهند در وب سايتشان از نظر SEO پيشرفت كنند. به عبارت ديگر، وقتي كه شما ندانيد كه افراد ديگري كه در اين زمينه به عنوان رقباي شما كار مي كنند از چه تكنيك هايي براي افزايش داده رده بندي وب سايتشان استفاده مي كنند ممكن است همين عدم آگاهي باعث شود كه مشكلات جدي براي شما ايجاد شود و يا حتي همين موضوع ممكن است باعث شود كه شانس شما براي اين كه در SEO عملكرد موفقي داشته باشيد به ميزان قابل توجهي كاهش پيدا كند. بنابراين بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد به كارهايي كه رقبايتان در اين زمينه انجام مي دهند توجه كنيد و سعي كنيد تا نكته هاي مثبت و نكته هاي منفي را كه در كار آن ها وجود دارد مورد بررسي قرار دهيد تا هم در دنياي رقابتي امروزه احساس كمبود نكنيد و هم اين كه بتوانيد از ترفندهاي مثبتي كه آن ها استفاده مي كنند عقب نمانيد.

7. هميشه اطلاعات خودتان در زمينه SEO را به روز شده نگه داريد! 

 

دنياي امروزه دنياي تغييرات است. ممكن است راه كاري كه شما براي بهينه سازي موتورهاي جستجوگر استفاده مي كرده ايد ديگر كاربرد نداشته باشد. حتي اين تغييرات ممكن است بسيار سريع اتفاق بيفتد. به عنوان مثال ممكن است شما براي مدت كوتاهي از يك روش براي انجام دادن كار استفاده كنيد در صورتي كه بعد از مدت كوتاهي متوجه شويد كه استفاده از اين روش ديگر كارآمد نيست. حتي اين مدت كوتاه در بسياري از موارد ممكن است تا چند هفته هم باشد! به اين معني كه شما بعد از چند هفته احساس كنيد كه ديگر كارهايي كه در گذشته انجام مي داده ايد كارساز نيست! بنابراين يكي از مهم ترين كارهايي كه براي موفقيت داشتن در كار SEO وب سايت بايد انجام دهيد اين است كه سعي كنيد تا هميشه اطلاعات خودتان در اين زمينه را به روز رساني شده نگه داريد. اين موضوع خيلي مهم است كه شما هميشه به وب سايت هاي مختلف و متون راهنماي مختلف برويد و بررسي كنيد كه آيا روش هايي كه در حال حاضر براي انجام اين كار استفاده مي كنيد هنوز هم كاربرد دارند يا خير. در صورتي كه فكر مي كنيد روش هايي كه از آن ها استفاده مي كرده ايد براي شما قديمي شده اند و ممكن است ديگر به اندازه گذشته كاربرد نداشته باشند بهترين كار اين است كه بلافاصله سعي كنيد تا از روش هاي ديگر استفاده كنيد. حتي در صورتي كه به اين نتيجه رسيديد كه روش هايي كه براي SEO مورد استفاده قرار مي داده ايد هنوز هم كاربرد دارند ولي در صورتي كه از روش هاي جديدتر استفاده كنيد مي توانيد شانستان را براي موفقيت بيشتر كنيد بازهم در چنين حالتي اگر به سراغ استفاده كردن از روش هاي قديمي برويد و حاضر نشويد كه شيوه خودتان را تغيير دهيد ممكن است كارتان با مشكلاتي جدي مواجه شود! بنابراين اين كه هميشه به روز رساني شده بمانيد و هميشه اطلاعات خودتان را به روز رساني كنيد يكي از مهم ترين و كليدي ترين موضوعاتي است كه تمام افرادي كه مي خواهند كار بهينه سازي با استفاده از موتورهاي جستجوگر يا SEO را انجام دهند بايد آن را درنظر داشته باشند. در صورتي كه شما اطلاعات خودتان را به روز رساني نكنيد ممكن است دچار مشكلات جدي شويد كه منجر به كاهش رتبه وب سايت شما در ميان رده بندي هاي گوگل و آن هم به ميزان بسيار قابل توجهي شود.

8. پارامترهاي مختلف مربوط به عملكرد وب سايتتان را مرتبا بررسي كنيد! (به عبارت ديگر براي خودتان دقيقا مشخص كنيد كه كجاي كار قرار داريد!) 

 

شما براي اين كه بتوانيد در بهينه سازي موتورهاي جستجوگر موفق شويد يكي از مهم ترين كارهايي كه حتما بايد انجام دهيد اين است كه هر چند وقت يك بار وضعيت وب سايتتان را از نظر پارامترهاي مختلفي كه در اين زمينه وجود دارد بررسي كنيد. دانشمندان بر اين باورند كه افرادي كه هر چند وقت يك بار چك مي كنند كه وضعيت وب سايتشان در چه موقعيتي قرار دارد افرادي هستند كه بيشترين شانس را براي موفقيت در كار بهينه سازي با استفاده از موتورهاي جستجوگر دارند. شما بايد سعي كنيد كه تا جايي كه مي توانيد تمام پارامترهايي را كه مربوط به وضعيت وب سايتتان است مورد بررسي قرار دهيد و سپس بايد سعي كنيد تا بر اين اساس بررسي كنيد كه چه كارهايي مي توانيد انجام دهيد براي اين كه اين پارامترها را بهتر كنيد. تحقيقات نشان داده است كه توجه كردن به اين پارامترها و بررسي كردن دوباره و دوباره و دوباره آن هاست كه مي تواند منجر به ايجاد يك نتيجه خوب شود. در صورتي كه شما پارامترهاي مورد نظر را به خوبي مورد بررسي قرار ندهيد احتمال اين كه در اين كار شكست بخوريد خيلي بالا مي رود به اين دليل كه در چنين شرايطي شما بايد سعي كنيد تا خطاهايي را كه بوجود آمده است را جبران كنيد. تحقيقات زيادي در اين زمينه انجام گرفته و نتيجه اين تحقيقات نشان داده است كه اين كه شما مشخص كنيد كه در كجاي كار قرار گرفته ايد مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روي مكاني كه در آينده در آن قرار خواهيد داشت داشته باشد. به عبارت ديگر در صورتي كه شما مشخص كنيد كه وضعيت وب سايتتان از نظر ميزان ترافيك و يا رده بندي و يا وضعيت هاي ديگر در چه محلي قرار گرفته است به راحتي مي توانيد انتظار داشته باشيد كه در آينده نيز بر اساس همين ديدگاه منطقي كارهايي انجام دهيد كه شما را به جلو مي برد در صورتي كه اگر وضعيتتان را به خوبي مورد سنجش قرار ندهيد و ندانيد كه كجاي كار قرار داريد ممكن است اين موضوع باعث ايجاد گمراهي در شما شود و همين گمراه شدن مي تواند باعث شود كه شانس شما براي اين كه در كار بهينه سازي موتورهاي جستجوگر موفق شويد به ميزان زيادي كاهش پيدا كند.

9. كيفيت تصاوير را بالا ببريد و سعي كنيد به وب سايتتان ويديو اضافه كنيد! 

 

بالا بردن كيفيت تصاوير موضوع مهمي است كه شما براي اين كه شانس بيشتري براي موفقيت داشته باشيد بايد به آن توجه كنيد. تحقيقات نشان داده است افرادي كه سعي مي كنند تا كيفيت تصاويري را تا جايي كه مي توانند بهتر كنند مي توانند انتظار داشته باشند كه در بهينه سازي موتورهاي جستجوگر عملكرد بسيار بيشتري داشته باشند. تحقيقات همچنين نشان داده است كه اضافه كردن ويديو به وب سايت مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روي كيفيت وب سايت از نظر عملكرد آن در رده بندي هاي موتورهاي جستجوگر و مخصوصا گوگل داشته باشد. امروزه استفاده كردن از ويديوها يكي از مهم ترين نكته هايي است كه شما براي اين كه بتوانيد در كار بازاريابي با استفاده از اينترنت موفق شويد بايد حتما به آن توجه كنيد. دانشمندان بر اين باورند كه افرادي كه از ويديو استفاده مي كنند مي توانند نسبت به افرادي كه اين كار را نمي كنند بسيار بهتر عمل كنند و كاري كنند كه تعداد بازديدكنندگان وب سايتشان به مراتب از افرادي كه اين كار را نمي كنند بيشتر باشد. استفاده كردن از ويديو همچنين منجر به اين مي شود كه وب سايت شما حالت امروزي تري به خودش بگيرد و شما با استفاده از اين روش اين توانايي را پيدا خواهيد كرد كه از آخرين تكنولوژي هايي كه در اين زمينه وجود دارد استفاده كنيد. البته به هنگام توليد كردن محتواي ويديويي بايد به چند نكته توجه داشته باشيد؛ اول اين كه بايد ويديوهايي را آپلود كنيد كه داراي كيفيت بسيار بالايي هستند چون شما مي خواهيد براي مخاطبين و مشتريان اين ويديوها را آپلود كنيد بنابراين بهترين كاري كه مي توانيد انجام دهيد همين است كه كيفيت آن ها را تا جايي كه مي توانيد بيشتر كنيد. نكته دوم اين است كه ويديوهايي كه در وب سايت قرار مي دهيد بايد مرتبط با تجارت شما و كاري باشند كه شما مي خواهيد انجام دهيد. در صورتي كه ويديوهايي كه پست مي كنيد با تجارت شما ارتباط كمي داشته باشند شانس شما براي اين كه در رده بندي هاي گوگل و موتورهاي جستجوگر ديگر در رتبه بندي بالايي قرار بگيريد بسيار پايين مي آيد به اين دليل كه يكي از موارد مهمي كه موتورهاي جستجوگر بر روي آن حساس هستند همين است و بنابراين شما بايد سعي كنيد تا بر اين اساس ويديوهايي را به اشتراك بگذاريد كه با كارتان مرتبط مي باشند تا بتوانيد نظر مثبت الگوريتم هايي كه در موتورهاي جستجوگر قرار دارد را به خودتان جلب كنيد. پس تمام سعيتان بايد اين باشد كه تصاوير باكيفيتي را در وب سايت قرار دهيد و در عين حال از ويديوهايي استفاده كنيد كه مي تواند بيشترين تاثير را بر روي شما داشته باشد.

10. سرعت وب سايتتان را بالا ببريد! 

 

دهمين نكته كه البته از نظر اهميت آخرين نمي باشد اين است كه سعي كنيد تا به هر روشي كه فكر مي كنيد درست است سرعت وب سايتتان را بالا ببريد. دانشمندان و افرادي كه در اين زمينه تحقيق مي كنند و سعي مي كنند تا عواملي را كه بر روي بالا بردن رده بندي وب سايت ها در ميان رتبه بندي هاي موتورهاي جستجوگر و مخصوصا براي گوگل مورد بررسي قرار دهند به اين نتيجه رسيده اند كه بالا بردن سرعت يك وب سايت را مي تواند به عنوان يكي از مهم ترين عواملي كه مي تواند تاثير بسيار زيادي بر روي بهينه سازي موتورهاي جستجوگر داشته باشد دانست. تحقيقات نشان داده است كه انجام دادن اين كار مي تواند به شما كمك كند تا رده بندي وب سايت خودتان را به ميزان قابل توجهي در رتبه بندي وب سايت هاي مختلفي كه ناشي از جستجو مي باشند بالا ببريد. متخصصان همچنين به اين نتيجه رسيده اند كه انجام دادن اين كار مي تواند باعث شود كه شانس شما براي اين كه تعداد بازديدكنندگان كمتري وب سايتتان را ترك كنند بيشتر شود به اين دليل كه مردم معمولا حوصله ندارند كه منتظر بنشينند و ببينند كه چه زماني وب سايت شما آپلود مي شود. آن ها معمولا دوست دارند تا به سرعت وب سايت بالا بيايد. بنابراين در صورتي كه سرعت بالا آمدن وب سايت شما طولاني تر از زماني كه آن ها در ذهنشان دارند باشد بلافاصله و بدون هيچ درنگي وب سايت شما را ترك مي كنند و به سراغ وب سايت ديگري مي روند كه سريع تر بالا بيايد. بنابراين فراموش نكنيد كه براي اين كه يك وب سايتي داشته باشيد كه هم از نظر بهينه سازي موتورهاي جستجوگر خوب عمل كند و هم اطمينان داشته باشيد كه تعداد مخاطبينتان كاهش پيدا نكند و افرادي كه وب سايتتان را ترك مي كنند زياد نباشند يكي از بهترين كارهايي كه مي توانيد انجام دهيد اين است كه سرعت وب سايتتان را به روش هاي مختلف افزايش دهيد.